Vrei să returnezi un produs? Poți sta liniștit și relaxat deoarece te ajutăm ca procesul de retur să fie cât mai simplu pentru tine. Urmează pașii și citește condițiile pentru retur:

Pașii pentru retur:

  1. Contactează-ne:

Alege tu modalitatea prin care preferi să ne anunți despre retur iar noi ne ocupăm mai departe astfel încât totul să fie cât mai simplu pentru tine.

  1. Preluarea returului
  • Îți putem trimite curierul la adresa indicată de tine;
  • Poți returna coletul în magazinul nostru (mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 132).
  • Te poți ocupa singur de trimiterea coletului către noi.

În caz că alegi prima variantă, prin contractele pe care le avem cu firmele de curierat vom obține un cost mai bun pentru retur iar tu vei plăti mai puțin. Ca să nu îți mai spunem că, mai sunt situații în care curierii întârzie, caz în care noi suntem cei care îi vor “bate” la cap sa ajungă mai repede la tine. Deci, mai puțin stres pentru tine. 

Condiții și informații pentru retur:

  • Ai patrusprezece de zile la dispoziție pentru retur, indiferent de motiv;
  • Produsul returnat trebuie să fie fără urme de uzură;
  • Dacă alegi să îți trimitem curierul acasă, costul transportului este de 45 Lei;
  • Noi îți restituim într-un cont bancar contravaloarea produsului minus costul de transport al returului;
  • Când optezi pentru un schimb, iar valoarea noului produs este mai mare decât cea a produsului returnat, vei plăti diferența la livrarea noului colet. Dacă, în schimb, valoarea este mai mică, diferența se returnează în contul tău bancar.

Alte întrebări:

– De ce nu pot returna produse purtate, cu urme de uzură? 

Fiindcă noi comercializăm doar produse noi, originale; nu suntem în business-ul de produse second-hand.

– De ce să merg în magazinele voastre pentru a lăsa returul?

Vei scuti costul transportului prin curier, deci mai mulți bani pentru tine în buzunar.

– De ce trebuie să achit costul de transport al returului?

Pentru că nu am găsit firma de curierat care să facă muncă voluntară. Dacă afli ceva, vrem și noi pontul.

– De ce nu plătesc direct curierului ?

Deoarece vei plăti mai mult de 45 Lei – costul standard pentru expediere colete. Noi vrem ca tu să plătești cât mai puțin. 

– Dacă vreau să schimb un produs, de ce trebuie să aștept până primiți returul? De ce nu putem face schimb de colete prin curier?

Deoarece aceasta este politica după care operăm, fără excepții.

 Procesarea retururilor și intervalul de timp pentru procesarea restituirilor

Imediat ce am primit articolele în centrul nostru logistic, este inițiată o restituire. Veți
primi mai întâi un e-mail de confirmare pentru a vă notifica asupra numărului
de articole returnate și suma care trebuie restituită.

Banii vor fi apoi restituiți la contul dvs bancar. Vă rugăm să rețineți că poate dura de la 8 până la 10 zile lucrătoare
de la primirea e-mailului nostru până când restituirea urmează să apară în
contul dumneavoastră.

Partener pentru retururi

Vă rugăm să rețineți că toate costurile de expediere a returului sunt suportate de client.
Vă puteți alege propria metodă de expediere pentru retur, de ex., serviciile
dumneavoastră poștale locale. Costurile de expediere pentru retur vor diferi în
funcție de partenerul de transport ales, precum și de greutatea și dimensiunea
pachetului.

Starea bunurilor returnate

Vă rugăm să rețineți că nu putem prelua decât mărfurile nepurtate și însoțite de eticheta
originală. Toate semnele evidente, cum ar fi de machiaj, pete de ruj sau
mirosuri, vor face produsul nevandabil. În acest caz, vom returna articolul
clientului și vom reține prețul de achiziție drept compensație.


Livrare STANDARD prin Republica Moldova – prin NovaPosta

Transportul se efectuează către adrese de domiciliu sau către alte adrese din Rep. Moldova. Articolele comandate în Rep. Moldova pot fi livrate numai persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani care au o adresă în Rep. Moldova.  

Pentru toate comenzile se percepe o taxă de livrare. Pentru livrările la domiciliu, valoarea acesteia va fi de 45.00 lei în raza mun. Chișinău și 75 lei pe teritoriul Rep. Moldova. 

Livrare gratuită pentru cumpărături de minimum 1000 Lei.

In cazul livrarii standatrd, comanda dumneavoastră ar trebui să fie livrată în termen de 2-5 zile lucrătoare din momentul expedierii comenzii.


Ridicare personală de la salonul vestimentar Cosânzeana.

Aveți întotdeauna posibilitatea să ridicați comanda Dvs de la salonul nostru vestimentar COSÂNZEANA din mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și sfânt 132, Cosânzeana Prof SRL.

Menționați acest lucru în comanda Dvs.

În acest caz evitați costurile de livrare.

Pe platforma noastră, aveți posibilitate să comandați și să recepționați produsele noastre din orice colț al lumii.

Sunteți bineveniți să apreciați calitatea și diversitatea produselor fabricate în EUROPA cu cel mai mare drag.

În cazul în care nu vizualizați factura expediată prin email, nu ezitați să solicitați expedierea repetată a facturii la adresa:

[email protected]

Înainte de a plasa produsul în coș, asigurați-Vă, că ați ales culoarea disponibilă și mărimea dorită.